Eilen tuli sähköpostissa viesti, että ollaan selvitetty agilityn soveltuvuustesti kunnialla läpi, eli meidän yhteistyö on tarpeeksi riittävää, jotta voitaisiin aloittaa alkeisryhmässä. Hyvä niin, vaan me jatketaankin omassa ryhmä-rämässä, eli Team Stormissa  

Olen kuitenkin päättänyt, ettei Tuulista tule agikoiraa. Toistaiseksi. Meillä ei siis ole tavoitteita, eli en aio näillä näkymin kisata sen kanssa. Tuon olen sanonut ennenkin ja vieläkin tuntuu samalta. Tämänhetkisten tuntemusten perusteella mulla ei tulisi edes olla koiraa, kun en osaa niistä yhteiskuntakelpoisia saamaan...

Eiliset tokotreenit oli suht onnistuneet. Edistytty ei olla, päinvastoin, mutta ei sillä väliä, kunhan osallistutaan treeneihin.

Äsken iltakäppäilyllä olin ottanut minidummyn taskuun ja erään iiiiiiison lumikasan luona tein pienen vuorotyöskentely-tehtävän koirille. Aamu käytti nenää ja järkeä, Tuuli nopeutta. Aamu palauttaa kauniisti ja hillitysti, Tuuli räkii dummyn mun jalkoihin. Eli siinäkään ei olla edistytty Tuulin kohdalla, päinvastoin.

Että sellainen maanantai.