Meillä ei ole epäselvyyksiä siitä, kumpi koirista on pomo...seuraavassa useamman kuvan kuvasarja tapahtumista tänään aamupäivällä olkkarissa. Koirat olivat riehuneet jo hetken, mutta Tuuli ei vielä halunnut lopettaa. Kuvissa Aamu vasemmalla, Tuuli oikealla.


"Mä haistan ihan vähän vaan sun tassua"


"Ihan vaan kynsiä maistaisin, jookosta?" Aamun ilme kertoo, mitä Aamu on asiasta mieltä...


"Okei, ei sitten"


"Mutta jos mä kuitenkin....?"


"Haukkaankin ihan KUNNOLLA"..


"Okei, okei...sä nostat ylähuulta...annetaan asian olla...toistaiseksi"


"Mutta jos mä otankin sun tassuista kiinni NÄIN ja vielä väykytän vähän, mitäs sitten sanot?"


"Ei vainen...mä laskin leikkiä...lepo..."


"Mutta kun sun tassu maistuis niiiiiiin hyvältä...."


"Zeesus, olipas sulla likaset hampaat, parempi, kun et vilauttele niitä"


"Kato kun mun hampaat on puhtaammat!"


"Eikös niin, seuraneiti???"


"otetaanko irvistely-matsi?"


"Ei nyt tarvi hiiltyä, mähän vaan kysyin..."


"Uskotaan, uskotaan, sä ooot POMO!"


Mutta kuka olikaan kenen suussa??


Tai kuka söikään kenet...?


Tuuli ainakin on hengissä ja tutkailee talitintttien puuhia ikkunan läpi