Aamu on kunnossa. Se on pirteä, leikkii Tuulin kanssa JA kantaa TV:n kaukosäädintä! Juu. Kun tajuaa Aamun energiatason tällä hetkellä, mietin vaan, kuinka kauan se on ollut huonossa kunnossa  (Kiiiitos...sain kaukosäätimen ja pastilliaskin (työlaukustani) äsken tähän tietsikalle Aamun toimittamana)

Ja aivojakin se käyttää. Olin siirtämässä koiria olkkarin puolelta eteiseen, pois keittiön tullattavien tiskipöytätasojen ääreltä. Vaan Aamu tekikin aamut, tajutessaan mitä olin tekemässä. Se löi maate olkkarin lattialle ja kuten olen aiemminkin sanonut, sitä ei niin vaan siirretä, kun se on päättänyt lyödä maate johonkin. Okei, okei, rinsessa ryysynen, jää sitten sinne olkkarin puolelle, kun minä ja Tuuli siirrytään talon toisiin osiin...

Hetken päästä olkkarin portiin kolahtaa "jokin" ja kun menen katsomaan, mistä ääni oli lähtöisin, seisoi Aamu keskellä olkkaria ja heilutti häntää....ja sillä oli kaukosäädin suussa. Niinpä. Kumpi vei tässäkin asiassa voiton, minä vai Aamu? Kyllä, Aamu. Se sai mut sittenkin tulemaan olkkarin puolelle. Fiksut pärjää, vai mitä?