Hei!
Mä oon Tuuli.
Täytän huomenna 8 viikkoa.
Muutin tänne uuteen kotiin viime perjantaina.
Täällä on ihan kivaa; paljon leluja, iso piha ja ruokahuoltokin pelaa...
Seuraneiti sanoo, että mä oon reipas ja rohkea. Mutten tyhmänrohkea, mitä nyt sekin sitten tarkoittaa...
Iltaisin noin kello yhdeksän olen ladannut akut niin täyteen, että melkein höyryä tulee korvista.
Onneks seuraneiti on tajunnut, että silloin on päästävä juoksemaan.
Ja kuten sanottu, onneks täällä on iiiiiso aidattu piha, jossa pääsee lujaa!

Seuraavassa kuvasarja pihalta...Majakka ja Perävaunu;  Aamu ja Tuuli. Tuulia kiinnostaa, mitä Aamu tekee ja Tuulia hieman jännittää isopahasusi,  vai olikohan sittenkin niin, että Aamua jännittää enemmän?


"Hmm...portti, joku on tästä tullut..".


Mahtavat peräsimet"  ainakin Aamulla on housut ja kunnolla karvaa hännässä...


"Kaksi pientä elefanttia marssi nääääin! ♫ ♪ ♫


"Hmm...kasa rikkaruohoja"


"Snif, snif, kyllä me nyt nuuskutellaan mukamas..."



"Uskaltaiskohan mennä lähemmäs?"


"Juu, uskallan!"


"Jihaa, mä meen tästä NYT!"



"Huit hitsi, mä melkein jo luulin taas, että se murahti mulle.."