Torstaina olisi tarkoitus hakea Tuuli uuteen kotiinsa. Ja sitten se rumba alkaa

Täällä mökillä on vielä muutama paikka fiksattava, ettei Mantamyrskylle satu haavereita...sillä ne kerrat, mitä olen Tuulin tavannut, olen todennut, että tiedossa on "vauhtia ja vaarallisia hetkiä". Meille on nimittäin muuttamassa aktiivinen neiti...mutta juuri sellaisenhan minä halusinkin

En tiedä kuvittelenko, mutta oon saanut sellaisen vaikutelman, että Tuuli jo tunnistaa meikäläisen...jokainen pentu siellä pentulassa kylläkin kiipeää syliin, jos siihen vain on mahdollisuus, mutta jollain tavalla olen ollut havaitsevanani, että Tuuli muistaa tavanneensa tämän tädin ennekin. Ihmehän se olisi, jollei jo muistaisi, sen verran monta kertaa olen siellä pentulassa istunut...

Koko pentueeseen voi muuten tutustua kennel Kevätniityn blogissa ja kotisivulla. Muutama reipas ja kaunis uros-pentu olisi viellä vailla ihan omaa, rakastavaa flattimaista kotia.... Kennel Kevätniityn blogiin pääsee TÄSTÄ linkistä ja kotisivulle TÄSTÄ linkistä  


Tuuli